Masz Gmail? To ucz się AdWords!

Google Mail to największa platforma e-mailowa na świecie. Google udostępnia sporą przestrzeń dyskową i zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa. Jeśli nie korzystałeś do tej pory z Gmail to zacznij, bo nauczysz się sporo o kampaniach AdWords!

Google uczy i wspiera

Prowadząc stronę internetową powinieneś się interesować zarówno pozycjonowaniem (SEO), jak również reklamami AdWords (SEM). Aby powolutku rozpocząć przygodę z reklamami, powinieneś zapoznać się z panelem w Twoim koncie Google. Zacznij od pleneru słów kluczowych, który pokaże Ci, jaka konkurencja panuje w Twojej branży. Na podstawie tych informacji zaczniesz tworzyć strategię marketingową i kosztorysy. Gdy już przygotujesz kilka fraz do pozycjonowania, możesz przejść do panelu AdWords.

"Zabawa" w panelu AdWords może Cię wiele nauczyć o schemacie dobierania słów kluczowych i konstruowania krótkich treści. Dowiesz się wszystkiego o PPC (Pay per Click) i poznasz zasady funkcjonowania Google, które stawia na bezkompromisowość w walce z nieuczciwymi pozycjonerami. Co prawda zawsze możesz skorzystać z pomocy agencji interaktywnej, ale sama nauka w panelu Google Ci wystarczy, aby samemu rozpocząć kampanie AdWords.

 

Jeśli nie posiadasz konta w Gmail, to załóż koniecznie. Płynął z tego same plusy!

 

Twitter łączy się z...

Kilka lat temu trwał krótki epizod, kiedy Google i Twitter połączyły siły. Po...

Aktywność w Social...

Serwisy takie jak Facebook, Twitter, Google + i Youtube to media społecznościowe...

Telefon (biuro): 989-676-987

Zobacz także

Partnerzy

pozycjonowanie stron wieliczka
jak założyć sklep internetowy
pozycjonowanie Bochnia

Marketing internetowy, pozycjonowanie Kraków i Poznań


Polecamy